Molbak Proiect SRL este filiala din Romania a companiei daneze Mølbak Landinspektører A/S si este specializatata sa furnizeza servicii profesionale la timp si de calitate si solutii inovative pentru achizitia, productia si utilizarea datelor geospatiale cat mai bine adaptate nevoilor beneficiarilor nostri.
Molbak Proiect SRL este o societate comerciala autorizata de ANCPI sa execute lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei in clasa I.
Specialistii cheie din Molbak Proiect SRL alcatuiesc o echipa solida si competenta cu o vasta si relevanta experienta de peste 15 in domeniu in contractarea, conducerea si realizarea cu succes a unor proiecte semnificative si de anvergura atat in Romania, cat si pe plan international.
Mølbak Landinspektører A/S a fost infiintata in anul 1961 in Danemarca si are birouri in Copenhaga, precum si in orasele Roskilde, Køge and Næstved. Mølbak Landinspektører A/S este specializata in furnizarea pentru piata daneza de servicii profesionale in domeniul masuratorilor terestre pentru realizarea studiilor topografice si a documentatiilor de cadstru si urbanism.
Serviciile oferite de Molbak Proiect SRL se concentreaza pe urmatoarele tipuri de servicii profesionale cu o pondere mai mare in activitatea proprie dupa cum urmeaza:
- Cadastru si inregistrarea sistematica a proprietatilor in cartea funciara la nivelul unitatilor administrativ teritoriale
- Realizarea de studii topografice pentru elaborarea planurilor urbanistice sau a unor studii de fezabilitate si proiecte tehnice de infrastructura
- Realizarea de baze de date geospatiale si aplicatii GIS pentru managementul localitatilor precum si pentru diverse domenii de activitate precum energie, mediu, resurse naturale
Responsabilitati:
- Activitate de birou, realizarea si coordonarea lucrarilor de cadastru
Cerinte:
Studii si Experienta:
- Absolvent studii in domeniul ingineriei geodezice (geodezie, cadastru, topografie, cartografie)
- Experienta practica in elaborarea planurilor parcelare si a lucrarilor sistematice de cadastru in vederea inscrierii imobilelor in cartea funciara
- Experienta practica in derularea activitatilor de avizare, receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara la OCPI conform Regulamentului prevazut in ODG 700/2014
- Cunostinte de utilizarea a unui soft de prelucrare a masuratorilor topografice
- Cunostinte Microsoft Office – nivel mediu
Constituie avantaj:
- Autorizat ANCPI, minim categ. B
- Experienta in verificarea lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei
- Cunostinte de limba engleza
- Carnet de conducere categoria B
- Alte certificari in domeniu
- Experienta de lucru in mediu international sau in exterior
Alte abilitati necesare:
- Abilitatea de a lucra pentru atingerea obiectivelor la termenele asumate conform parametrilor de calitate solicitati
- Abilitati de lucru in echipa
- Persoana perseverenta si increzatoare, optimista si deschisa la nou
- Disponibilitatea de a invata lucruri noi, dorinta de autoperfectionare
Oferta (Bonusuri, Beneficii):
- Salarizarea va fi acordata conform Legii salarizarii in constructii.
- Bonus in functie de obiectivele agreate, asumate si rezultate
- Mediu de lucru tanar, dinamic si prietenos